menu

środa, 29 czerwca 2016

Obóz w Tucznie 2016

Witam Państwa,
poniżej parę przydatnych informacji co do kwestii obozu, życzę miłej lektury ;)

Dokładny adres do korespondencji podamy na miejscu.

Wyjazd: 02.07.2016 (sobota) zbiórka o godz. 6:30; parking autokarowy przy Manufakturze od strony ul. Karskiego
Powrót: 23.07.2016 (sobota) godzina wieczorna; parking autokarowy przy Manufakturze od strony ul. Karskiego


Jedziemy autokarem. Proszę, aby dzieci zażywające LOKOMOTIV, wcześniej go dostały przed podróżą.

Należy zabrać:
Na zbiórkę przed wyjazdem przychodzimy w mundurach z chusta swojej drużyny (dziewczynki: getry i wywijaki, buty sportowe, spódnica i bluza mundurowa, pasek, beret,
chłopcy: getry i wywijaki, buty sportowe, krótkie spodnie mundurowe lub długie ciemne [moro], pasek, bluza mundurowa, rogatywka).

• kurtka przeciwdeszczowa
• pidżama
  • ŚPIWÓR!
• bielizna (majtki i skarpetki/min 9 par)
• kostium kąpielowy/kąpielówki x2!
czapka na głowę!!!
• koszulki z krótkim rękawem/na ramiączka ok. 7 szt
• bluzy z długim rękawem ok 3 szt
• gruby sweter/polar 1 szt
• dres
• spodnie długie ok 3 szt
• spodenki krótkie ok 3 szt
• klapki pod prysznic, kalosze, sandały, lekkie buty np.: tenisówki (w których jedzie na obóz)
• ręczniki: mały, 1 duży do kąpieli, 1 duży plażowy
• przybory toaletowe: szczoteczka do zębów, pasta, mydło, gąbka, szampon, obcinaczka do paznokci, szczotka do włosów, mokre chusteczki (schowane w małym plecaczku)
• krem do opalania!!
• krem przeciw komarom i kleszczom!!!

przybory do szycia - igły i nici
• przybory do pisania - zeszyt, długopis, ulubiona książka, miś itp.
proszek/mydło do prania!
• zaadresowane koperty ze znaczkami
• kieszonkowe w podpisanej kopercie!!! - nie więcej niż 200 zł w nominałach nie większych niż 20 zł 
LEGITYMACJA - należy ją oddać na zbiórce druhnie
• mały plecak
• spinacze do bielizny ok 10 szt
  • latarka + dodatkowy komplet baterii
  • kompas
  • finka
  • STRÓJ SŁOWIAŃSKI x 2 
  • bidon (może się przydać do nalania sobie soku)
  • Dodatkowe uposażenie:
    - białe niepotrzebne prześcieradła lub jedna stara poszwa (bezpowrotnie)
    - zeszyt w kratkę 32-kartkowy
    - mały woreczek guzików, koralików, cekinów (itp)
    - kolorowa mulina, włóczka (kolorowy sznureczek oby nie nitka!)
    - biała, stara bez nadruków koszulka z krótkim rękawem

     

Na obóz zabieramy rzeczy stare, po których nikt nie będzie płakał, gdy się zniszczą. Oznaczone znanym właścicielowi znakiem lub jego inicjałami.
Wszystko najlepiej spakować w jeden duży plecak.
Na obóz nie zabieramy drogich przedmiotów: odtwarzaczy płyt, mp3, TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH, konsoli do gier, aparatów itp. Dzieci jadą na odpoczynek od życia codziennego, a jednocześnie powyższe przedmioty bardzo utrudniają im wypoczynek, a kadrze pracę! Za wszystkie wartościowe rzeczy zabrane na obóz odpowiadają uczestnicy!

NA OBOZIE URUCHOMIMY TELEFONY, NA KTÓRE RODZICE BĘDĄ MOGLI DZWONIĆ PODCZAS CISZY POOBIEDNIEJ (godzinę podamy na stronie jak dojedziemy na miejsce).

• wszystkie rzeczy pakujemy do PLECAKA
• w plecaku POWINNA znajdować się szczegółowa lista spakowanych rzeczy
• dodatkowo powinny w plecaku znaleźć się puste reklamówki (np.: na brudne rzecz)
• w dniu pakowania dziecko OBOWIĄZKOWO patrzy i zapamiętuje co ma w plecaku i w którym miejscu
• w dniu wyjazdu rodzice przekazują druhnie podpisaną(imię i nazwisko), zamkniętą kopertę z pieniędzmi oraz LEGITYMACJE (podstemplowaną na rok 2016)
• dzieci TYLKO z zapisaną chorobą lokomocyjną w karcie przed każdym wyjazdem będą miały podawane LOCOMOTIV (lub inne zalecane lekarstwo przeciw wymiotne)


W miarę możliwości będziemy codziennie umieszczać informację z wyprawy na tej stronie. Jeśli się to nie uda, wszystkie dni zostaną opisane zaraz po obozie.

W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny (dh. Edyta 660-98-68-35)

Czuwaj!
dh. Edyta Pielużek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz